Monday, August 4, 2014

Majinblade Skyrim / 魔神ブレード・スカイリム

I heard about Skyrim from a few friends.  They were playing it.

Then I was looking for some art one day for Tera Rising, and notice something about mods for Skyrim.

I said, "Hey, that's pretty cool!"

A few days later (early January 2014, to be exact), I picked up the base Skyrim game for the PC at Walmart.

I think it's a great game.  However, I need to pick up the DCLs.  Some mods are using DLC resources, plus I need more to do in the game.

A random shot of Teesa is at the end of this post.

- - - - -

友達からスカイリムを聞いた。彼らはやっていた。

ある日、TERAの絵を探していて、スカイリムのMODの事を発見した。

「なかなかかっこいいぜ、それ」と言った、俺は。

数日後(2014年の一月)、俺はスカイリムの基本版を買った。

すばらしいゲームだと思うよ、俺。しかし、DLC版を買わなきゃ。いくつのMODDLC版の素材を使っているから。それに、他のやる事を必要だ。

とりあえず、ティーサのランドムショットを見ましょう。


“尻ませんよ、あたし。”

No comments:

Post a Comment